כן, זה העיצוב החדש של הבלוג

סוף סוף, אחרי הרבה עבודה והרבה מחשבה והתייעצות עם מיטב נשות החיל בתחום שמחה להכריז בשעה טובה על העיצוב החדש של "דברים בעלמה".

ברוכים הבאים!

מה חדש כאן?

קודם כל, האתר מגיב לסוג המכשיר שממנו נכנסתם, שזה אומר שהוא יהיה חתיך וקריא גם בסמרטפונים וגם בטאבלטים וגם במחשבים מכל הגדלים והסוגים. זה חשוב במיוחד כי הרבה מכם אמרו לי שהם מחפשים לפעמים מתכון מסויים בזמן שהם עושים קניות בשוק או בסופר ומתבאסים שאי אפשר לבדוק את הכמויות למתכון ספציפי בזמן שיוצאים לקניות.

חוץ מזה, ריקי מוספי האגדית שהיא מאיירת הבית של הבלוג הזה ריעננה קצת את הלוגו בחזית ואת הלוק הכללי של הבלוג כך שיהיה נקי וברור ככל האפשר.

מבחינת תמונות, הצילומים של א' יקבלו עכשיו יותר מרחב, ומעכשיו אם תרצו לצפות בתמונות בגודל גדול יותר תוכלו ללחוץ עליהן והן יפתחו לתצוגה גדולה יותר. במקרים בהם אנחנו יוצרים גלריה, כמו למשל בפוסט על התאנים הממולאות, תהיה תצוגת גלריה מקסימה וחגיגית במיוחד (צ'ק איט אאוט).

על הדרך, ובגלל שהכיוון הכללי הוא לשדרג את ההתמצאות בבלוג ולהפוך אותו לנגיש וקל יותר לתפעול, אנחנו משיקים אינדקס טבעוני, שירכז את כל המתכונים הטבעוניים בבלוג באינדקס נפרד. לאורך השנים, כמו שאתם כבר יודעים, עברתי מחצימחונות (הייתם מאמינים שפעם היו פה מתכוני דגים?!) לצמחונות מלאה, ועכשיו הכיוון שלי הוא לנסות לאכול אוכל כמה שיותר טבעוני, אז אני מודעת יותר לצורך להנגיש מתכונים טבעוניים בצורה ברורה לכל הטבעונים שבקהל. האינקס מסודר לפי הקטגוריות הרגילות אבל מרכז רק מה שטבעוני. שמתי לב שיש יחסית מעט קינוחים טבעוניים באתר, אבל זה הולך להשתנות ממש ממש בקרוב, ועוד השבוע יפורסם מתכון לקינוח טבעוני מהמם.

אז הנה. התחדשנו.

ועכשיו לפינת התודות, כי אי אפשר להשיק אתר חדש בלי איזה רגע של נאום בת מצווש, כן?!

תודה לטולי עמיכל, אשת וורדפס מדופלמת שעזרה עם תרגום והתאמת התבנית, ועם תמיכה טכנית ונפשית. תודה שוב לריקי המופלאה (באמת מופלאה, תסתכלו שניה באוסף האיורים שלה). תודה למאיה, וכמובן לגל, ששיגעתי אותם קצת עם שאלות וקושיות ולבטים והם הושיטו יד לעזרה יותר מפעם אחת.

מקווה שתהנו מהשימוש בבלוג המחודש, ואם יש שאלות או הערות או הצעות שיפור אשמח כמובן לשמוע. בימים הקרובים עוד נתקן כמה דברים קטנים שעושים עכשיו בעיות, בעיקר סוגיות שקשורות בגודל התמונות והתצוגה שלהן.

שיהיה שבוע מלא חיוכים ושמש,

ע.

5 Comments על כן, זה העיצוב החדש של הבלוג

  1. נטלי
    1 באוגוסט 2013 at 9:56 (11 שנים ago)

    תתחדשי! האתר נראה מהמם, קריא ונקי ממש. כל הכבוד 🙂
     
    נטלי

    הגב
  2. שרה
    1 באוגוסט 2013 at 11:56 (11 שנים ago)

    מקסים! תתחדשי
    מקווה להשתמש הרבה באוסף הטבעוני, גם אני עוברת לאטי מצמחונית לשעבר דרך אכילת בשר קלה (לא אוהבת דגים…) לטבעונות דרך צמחונות כמעט מלאה בהווה

    הגב
  3. גל
    1 באוגוסט 2013 at 13:17 (11 שנים ago)

    נראה נהדר. הכי קולקציית קיץ קלילה וחדשה!

    הגב
  4. אפרת
    1 באוגוסט 2013 at 14:51 (11 שנים ago)

    נראה מעולה! ואיזה יופי שהתמונות גדולות 🙂 תהני – ואנחנו עוד יותר!

    הגב
  5. יובל
    12 באוגוסט 2013 at 1:16 (11 שנים ago)

    איזה יופי! תתחדשי! נראה נהדר.

    הגב

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.