אוגוסט 2012 ארכיב

קצרים בעלמה: כרובית אפויה בשמן זית וסומאק

כרובית שלמה, מצופה בתבלין פריך וחמצמץ, ואפויה בתנור. זה יוצא יותר מדהים משאפשר לתאר: פריך ושחום מבחוץ, לבנבן ומתוק מבפנים. וכמובן, זה גם הולך מצויין עם טחינה. מומלץ לאכול בצלחת עם הידיים, ואז לפרק לפרחים (יותר כיף מאשר סתם סכין ומזלג).

פאי פרג, תפוז ושוקולד לבן

. את השיר הזה העניקה לי במתנה חברתי הבריטית רות, ומרגע שקראתי אותו בעטה בתוכי התשוקה לתרגם את החן הזה גם לשפה שלי. כתב אותו רוג'ר מק'גו, ויש בו פאי, ויש בו טעמים, ויש בו את השמים וגם הומור. בקיצור, יש בו כמעט את כל מה שאני אוהבת. חוץ מפרג.

קצרים בעלמה: ממרח אבוקדו וחציל

חציל עם טחינה, חציל עם מיונז- נראה לי שיש כאן איזושהי נוסחא. לוקחים חציל, קולים אותו, מוערכים את הבפנוכו הרך והמהמם שלו עם משהו שומני ויוצא ממרח סמיך ועשיר וטעים ומפנק. אז למה לא גם עם אבוקדו, חשבתי לעצמי. בטח שיהיה טוב גם עם אבוקדו. אבוקדו הרי זה טוב עם הכל.

צ'אטני שזיפים

בכל הנסיעות והשינויים אני חוזרת אל הספרים. ספר זה כמו חבר טוב ללב. צריך לדעת איזה ספר להזמין לאיזה טיול. עכשיו בתרמיל הרפתקאות תום סויר, כריכה של זהב ואדום, בגודל של כיס. תום שט ברפסודות ואני רוכבת על אופניים. תום שוחה בנהר המיסיסיפי ואני שוחה בדנובה. תום הולך מכות עם ילדים ואני כהרגלי מתגוששת עם […]

קצרים בעלמה: דברים לעשות עם גלידת וניל

מה בכלל השאלה, מה לעשות עם גלידת וניל? לאכול. וזה כשלעצמו יהיה מאוד מאוד לעניין. עוד אפשרות היא לאכול עם כפית, וגם זה כיף. ואפילו פחות מלכלך. אבל אם בא לכם לעטר את הגלידה שלכם במשהו נוסף, כי יש לכם מצב רוח להתפנק קצת יותר- הנה רעיונות לכמה תוספות שאני אוהבת במיוחד. גלידת וניל עם […]